maanantai 16. tammikuuta 2012

Mukimaniaa

Iittalan IHANAT uutuudet!


KoKo -sarjaan on tullut myös uusi ihana väri 
♥ pale pink 


Uusia mukeja täytyy hankkia. Ehdottomasti. Ainakin jokunen pari. Ystävien keväisiin kahvihetkiin. Kahvista tulikin muuten mieleeni, että olen tykästynyt kovin Indiskan maustekahviin tai pariin niistä. Ehdoton suosikki Hazelnut coffee. 

Taivaallista!!!

Nyt vielä pyykkiä kuivumaan, kirjaa ja ehkäpä jakso Kotikatua, johon olen koukuttunut. Aina joku. Olen niin helppo koukuttumaan. Mutta nyt ne pyykit.


11 kommenttia:

  1. Oih ja voih! Kaikki nuo on niin kivoja, että kotiuttaisin kaikki! :) Tuo uusi Kokon väriki ois mulle passeli!

    VastaaPoista
  2. Samaisia KoKo:ja ihailin ja meinasinkin jo kaupasta mukaani joulun jälkeen.
    Muumimukeista suosikki on tuo Puisto!

    VastaaPoista
  3. Mun lemppari varmaankin on tuo hurraa-kuppi, vaikka ensin en tykännyt siitä yhtään! :) Kokot ovat muotoilultaan ihanat, mutta nuo uudet värit ei nappaa itseä yhtään. Itse olisin ollut aivan liekeissä, jos väreinä olisi esim. kirkas keltainen, harmaa, meren turkoosi tai pinkki! *hih* =D

    VastaaPoista
  4. Itsehän EN SAA ostaa enää yhtään uutta kuppia/lasia/posliiniesinettä, mutta salaa ostan ainakin tuon ihanan uuden Muumimukin ja sitten ehkä on IHAN PAKKO hommata myös tuota vaalean roosaa KoKoa :)

    VastaaPoista
  5. Ihania kuppeja, kokon pinkit mukit pitää saada!! Blogissani sinulle jotain.

    VastaaPoista
  6. Heips, ei kyllä meille taitas tulla yhtään noista. Mutta kuitenkin ihan jees näköisiä. Ja tuo KoKon uusi väri on suloinen.

    VastaaPoista
  7. Kaikki nuo ovat kivoja, ehkä tuo hurraa on kaikista kivoin. Tuo pinkki näyttää ihanan herkältä! :)

    VastaaPoista
  8. Saila: Eikös olekkin ihanoita? Täytynee tyhjennellä kaappeja, että tulee tilaa tai sitten täytyy hankkia uusia kaappeja.

    Anu: Minä en ole nähnyt vielä missään livenä noita kuppeja. Nyt täytyy tsiikailla siis tarkemmin. KoKoja ainakin hankin, vaaleanpunaisia on niin harvoin tarjolla.

    Miia: Nuo sun ehdottomat värit kuullostaa myös kivoilta! Oon vaan niin vaaleanpunainen...

    VastaaPoista
  9. Nipsu: En saisi ostaa minäkään, mutta ostetaan vaan!

    Hanna: KIITOS! ♥

    Reissuja ja romantiikkaa: Samaa mieltä, Kokon väri on suloinen.

    Minna K: Meille noita muumeja kertynyt, joten kait siellä yksi hurraakin menisi...

    VastaaPoista
  10. Noita kaupunkimukeja hypistelin jo Prismassa kulkiessani!!! <3 IHANAT!!!

    Tahtoo uuteen kotiin!

    VastaaPoista
  11. Ja mä tuun sit kahville... ♥

    VastaaPoista